23.9.10
Min tekanne
14.9.10
Great balls of fire
Disse kule lysene fra Missoni skal nok få plass i stuen i løpet av høsten. De fås i flere størrelser, og farger, men denne trioen i duse farger sklir rett inn hos meg. Og selv om jeg ikke er en kløper med strikkepinnene kan det i alle fall se slik ut - så lenge jeg ikke tenner på, da blir jeg nok avslørt! 
9.9.10
Kamuflert fra Kähler
Smykkene i keramikk er ikke bare kule de har også en skjult minnepinne. Helena Rohner har designet kolleksjonen My Life 2 GB for Kähler. Den består av fire forskjellige modeller, alle i mange flotte farger. De koster 399 danske kroner og fås sikkert på Illums Bolighus i Norge. Perfekt for meg som skifter fra laptop og stasjonær maskin og aldri husker hva jeg lagrer hvor...
22.8.10
Jakten er over
Nå har jeg kommet over det perfekte tapetet. Hos Studio Ditte fant jeg tapeter med trykk av vakkert og slitt materiale i tre forskjellige fargenyanser. Har veldig lyst til å ha dette over kjøkkenbenken. Eller som en stripe i gangen, eller på gutterommet, eller.... mulighetene er mange. Dette er det nærmeste jeg kommer the real thing. Er det ikke superkult?
15.8.10
Få det som du vil
Jeg skal legge inn nok en ny ordre på NUD Collection, for her går det unna! Nå jeg trenger litt hjelp til å plukke ut farger, på både sokkel og ledninger. Og hvem egner seg vel bedre å spørre enn dere som er "litt over middels" intressert i interiør?
Det er 44 farger å velge mellom...

26.7.10
Søt fristelse
Mandag er det dagen jeg alltid begynner et nytt og bedre liv: mindre sjokolade, mer trening. Og da hjelper det ikke at jeg kommer over slike fristende bilder som jeg fant hos Janne Peters
26.5.10
Ønskeliste
NIB oppfordrer oss til å velge ut våre tre på topp. Jeg velger glatt stolen DSW, designet av Eamesduoen for Vitra, men den bør helst være i gamle modellen i glassfiber. Unikabordet designet av Piet Hein Eek er bare nydelig, og det kunne jeg ønske meg som spisebord. På bordet skal det stå en hvit More the Merrier lysestake, designet av Louise Campbell for Muuto. Hva ønsker du deg?23.5.10
Drøm til salgs
På veien opp til hytta ligger det et fantastisk lite småbruk med to hus, et stabbur og en stor låve. Da vi kjørte forbi i dag bråbremset jeg slik jeg aldri har bremset før. Hva skuer mine øyne? Småbruket er til salgs!!! Det er gammelt og slitt, ja det mangler gulv i hele første etasje og det ser ut som om taket er på vei ned det også. Og det er i våningshuset. Låven turte jeg ikke gå inn i engang. På baksiden av låven ligger elven og roper på meg. Her tenker jeg at jeg kunne ha et lite pensjonat, et lite studio til alle mine prosjekter. Lageret til webshoppen kunne jo få tilholdsplass i den store garasjen der i dag står tre mer eller mindre hele traktorer. Det merkelige er at jeg våknet i dag tidlig og husket at jeg hadde drømt jeg var på flyttefot! Stemningen der ute er helt fantastisk, dette kan bli "a dream come true"! Lurer på om Nordea er like drømmende som meg? Det finner jeg ut på tirsdag!
22.5.10
Tung stil
En kombinasjon av gammelt og nytt slår aldri feil. Jeg gikk en tur i går kveld forbi en container og jeg måtte bare klatre oppi. Jeg klappet i mine små hender da jeg så et stort gammelt skap som kunne trenge en liten make-over. Hadde ikke nubbsjangs til å rikke det en millimeter, så jeg måtte gå skuffet hjem igjen. Pokker at jeg ikke er litt sterkere! Tenkte jeg kunne male det slik som dette arkivskapet jeg fant bilde av på rumid.dk. Nei, nå tar jeg bilen og kjører bort... kanskje det er noen andre sterke turgårer i området som kan hjelpe meg? (Kjekke tømmerhuggere kanskje?) 
3.5.10
Hvorsomhelst
29.4.10
Hot, hot,hot
26.3.10
Zen sommer


