22.1.13

Den svarte boksen

Vi var ganske fornøyd med vårt TV- opplegg vi … helt til hele veggfestet, inkludert vegg, takket for seg slik at TVen gikk i gulvet med et smell midt under gullrekka. Hvorfor finnes det ikke en praktisk løsning som skjuler ledingskaoset, men som samtidig ser bra ut?

 Eller jo det finnes, snart! I morgen kl 09.00 lanserer IKEA  serien Uppleva som er TV, lyd og møbel  i ett! Jeg rekker dessverre ikke lanseringen fordi vi er på innkjøp, men dette skal jeg få med meg senere!  Akkurat nå henger TV under vinduet, akkurat litt for lavt, men det var den eneste ledige veggplassen med bæring nok til tåle den tunge skjermen. Under er det jo et ledingskaos uten like, men det har jeg skjult så godt jeg kan med magasiner... et sted på jo de være også! Bedre løsninger enn dette finner du hos NIB og som har utfordringen Vis oss din TV



Det enste som er smart med denne løsningen er at den svarte boksen ikke er fult så synelig!






Pin It

11 kommentarer:

  1. He,he ;) litt kult da.
    Min løsning er ikke bedre,så mitt bidrag er ikke av de beste!

    Klem

    SvarSlett
    Svar
    1. Det er en grunn til at man nesten aldri ser TVer i magasinene...

      Slett
  2. hehe, flott løsning Linda:)
    Gleder meg til lanseringen på IKEA jeg og, spennende og se om de faktisk har skjønt dette med og skjule mest mulig:)

    By the way, det er mye viktigere og vise frem fine stoler og lekre pledd *blunkesmilefjes*

    SvarSlett
    Svar
    1. Så dyr den stoleb var bør den være linselus på alle bildene jeg tar :) Kanskje jeg burde henge pleddet over TVen hi hi hi hi!

      Slett
  3. Se her ja - dette var kreativt og morsomt!

    Fortsatt fin tirsdagskveld til deg :-)

    Katrine

    SvarSlett
  4. Love it! Så kreativt og lekkert på en og samme gang..

    Kjedelig at den tidligere løsningen takket for seg, men er vel ikke så farlig når du har fikset det slik som det er nå. Jeg liker iallefall det jeg ser :)

    SvarSlett
    Svar
    1. He he he tusen takk, det var snilt sagt, men løsningen er ikke optimal, det er ikke så godt før øynene å se ned hele tiden merker jeg... kanskej jeg bør se mindre på TV? Men Halvbroren må jeg få med meg!

      Slett
  5. Anonym25.1.13

    Sjekk Unnu hifi-møbler som selges på Hi-Fi klubben. De har fine hvite møbler og geniale dører som gjør at alle duppedingser og ledninger kan skjules, men ikke bli utsatt for all varmen.

    SvarSlett
  6. Vi gikk for vegghengt løsning fra Bolia,men neste gang tror jeg det blir moduler fra Montana evt på gulvet fra Ikea.Med masse grei oppbevaring til de utallige interiør bladene som hoper seg opp.. ;) Blir nok bra skal du se!Lykke til!

    SvarSlett