22.11.11

Neon + Betong = Love






 10-åringen i huset er en bestemt jente. Rommet hennes har vært bannlyst for rosa så lenge jeg kan huske.  Fargene går i svart, hvitt og grått. På den ene veggen har hun betongtapet fra Storeys, den e rbare råkul og gjøre rommet. Vi la den rett på, uten å sparkle først, den lett å jobbe med, det var gjort på en time. I helgen bestemte vi oss for å tilføre litt farge, og valget ble neon rosa. Jeg har lenge lett etter den riktige neon fargen, den som er litt lysende. Jeg kan røpe at den finnes hos Fargerike:) Hun har hengt opp favorittbildet sitt fra Hagedorn&Hagen med MT tape fra Konfettiform. Sengeteppet er noe hun har hatt i mange år, tror jeg kjøpet det i København. Putene er fra Louise Roe, Day og Au Maison.  Vi er veldig fornøyd! Hva synes dere?


Pin It

31 kommentarer:

  1. Superfint..
    Vi holder på med et jenterom her hjemme..malver gulv i disse dager...
    Den tapeten liker jeg veldig godt,den har jeg og lyst på!!

    SvarSlett
  2. Anonym22.11.11

    Kjempefint.
    Jeg liker kontrasten.
    Ha en fin dag.

    SvarSlett
  3. Det ble rett og slett kjempekult. Du er flink til å style og finne de riktige tingene. Den rosafargen må du bare gi koden på.... Det blir sikkert ikke bare meg som lurer på det.

    SvarSlett
  4. Så utrolig kult! I love it :)

    Har du fargekoden på den rosafargen? Jeg var nemlig innom Fargerike på fredag for å få tak i enn sånn type farge, men får bare beskjed om at de ikke kan blande :(

    Ha en fin dag!

    Klem Linnea

    SvarSlett
  5. Wow, så råkult. Noe sååå enkelt i grunnen, og blir så tøft! Hun må jo være verdens mest fornøyde 10-åring. Stilig, liker at det ikke er lyse rosa som alle har. Hun er jo 10 år, og har en dyktig mamma så det hjelper jo på. Ha en nydelig dag.

    SvarSlett
  6. Forresten, hvor får jeg tak i neon maling???? hehe, stakkars guttene mine. Men tror nesten de ender med neon rosa leke stue. Haha...

    SvarSlett
  7. Skikkelig fint jenterom!
    Det gjer seg virkelig med ein dæsj rosa blandt svart, grått og kvitt :-)

    SvarSlett
  8. Superkult jo!
    I like :)

    SvarSlett
  9. Skikkelig kult!
    Jeg hadde også ett neon innlegg for noen dager siden.
    Og i dag er det neon neglelakk som gjelder ;)
    Dattera de har god smak... akkurat som deg ;)
    Ha en fin dag.
    Klem May Helen

    SvarSlett
  10. Det ble kjempetøft!!! Nydelig rosafarge :D

    SvarSlett
  11. Skikkelig kult!!! En drøm av et rom.
    Fin tirsdag til deg!
    <3 Lena.

    SvarSlett
  12. Kjempetøft!
    Den rosafargen er jo bare knall! Og betongtapeten...ja trenger jeg si noe mer...Ønsker meg en vegg hjemme jeg kan ha den på..hmm...;)

    Ha en fin dag!

    SvarSlett
  13. Kjempe stilig!!
    Skikkelig tøff rosafarge :-)

    SvarSlett
  14. Tøft rom! Hun bør kunne ha det til godt inn i tennårene, minst!
    Klem

    SvarSlett
  15. For et kult og annerledes jenterom :)

    SvarSlett
  16. Syns det ser ut som et utrolig kult rom, meeeeen kunne gjerne tenkt meg å se mer av rommet! Knailltøft med tapeten mot den rosa signalfargen!

    Fiiin dag!

    SvarSlett
  17. Helt KONGE!!!
    Det ble råbra;)
    Så kult;)

    Digger den puten med rosa fugl på!!

    Ha en finfin dag!

    Klem Line

    SvarSlett
  18. Knallkult! Jenta har jammen god smak :)

    SvarSlett
  19. Love it! Kombinasjonen mellom svart, hvitt og betong grått er bare rå kult! Likte alt med rommet! Putene, sengeteppet, tapeten og ikke minst den rosa krakken :)

    SvarSlett
  20. Kjempe fint. Må si jenta har sans for interiør. Ha en fin uke. Mvh Å

    SvarSlett
  21. Veldig kult og rocka. Noe 12 åringen min også ønsker seg.

    Du sier uten å sparkle. Er tapeten satt opp på panel? Vi har nemlig panel og det hadde vært så kult med en betongvegg.

    Klem Mona C

    SvarSlett
  22. døds kult!må si ho går itte mammen sin i god smak;) klem

    SvarSlett
  23. Tusen takk før fine ord alle sammen. Nå ble Zara vedlig stolt. Resten av rommet kommer en annen gang:) Skal oppdatere med fargekoden i morgen.

    SvarSlett
  24. Anonym22.11.11

    Så fint!!! Alt sammen!!!

    SvarSlett
  25. det ble dødstøft!!!!

    utrolig stilig med den rosa kontrasten:)
    Klem fra Mirjam

    SvarSlett
  26. Sååå fint! Heldige, heldige Zara!

    SvarSlett
  27. Stilig og røft jenterom! :-)

    SvarSlett
  28. Utrolig stilig! Du har en tøff tiåring :)

    SvarSlett