20.4.12

Endelig Elle


Denne utgaven har vi ventet litt ekstra på... kan du gjette hvorfor? Bladet er fullspekket av  herlig inspirasjon, litt ekstra til kjøkkenet, men det er ikke meg i mot akkurat nå. Superduoen Jannicke Kråkvik og Alessandro D’oranzio har en blomstrende styling som jeg bare elsker, og det er spesielt et hjem jeg ikke kan få sett nok på... du ser hvilket, det er jeg sikker på. Løp og kjøp på mandag. I dag er det fotoshoot i stuen, det kan jo nesten kalles hjemmekontor!


Pin It

4 kommentarer:

  1. Hello!
    Åå, spennende forside..
    Da er det lett å bli fristet til å kjøpe -ler-

    ..KOSE deg med fotoshoot idag!
    Heldige deg :)

    GOD HELG SNUPP!

    Klem Ida Susanne

    SvarSlett
  2. Grattis med nok en fin annonse! Fin :)
    Kan det være strandhuset du ikke får nok av? Det syntes iallefall jeg var lekkert. Ellers likte jeg den lille leiligheten på Tøyen. La du merke til stolen med strikkepleddet over? ELSK!! Minnet meg om det fine ByNord puten du har i grov strikk - helt nydelig.

    Lykke til med photoshoot i stua!
    Fortsatt god bedring.
    God helg!

    klem Nina

    SvarSlett
  3. Elle kom i postkassen i går, gjett om helgen skal innledes med denne utgaven når roen har senket seg i huset i kveld! Ha en flotters helg og håper photoshooten ble suksess!

    SvarSlett
  4. LÆKKERT!!
    Skulle så gjerne sendt deg en mail og sagt "bare kom"!!!
    Meeen, back to reality - DAMN!!

    Ha en fin kveld:)
    Nuh skal jeg kooose meg med ELLE - gleder meg:)

    SvarSlett