19.4.12

I gråsonen


Jeg er på (nesten) beina igjen. På jobb synes jeg det er kjempegøy med farger, og elsker å kunne boltre meg i vakre farger. Her hjemme her jeg vi duse farger, kjedelig vil vel noen påstå :) Men jeg liker det nøyrale, slik at hodet mitt kan nøytraliseres når jeg kommer hjem. Da er det lett å tilsette farger etter humør og årstid. Noen ganger ganger er grensen mellom jobb og fritid nesten visket ut, men sånn er det når jeg er så heldig å kunne jobbe med det jeg elsker; interiør. Det er rett og slett en livsstil! Lenestolen Svanen er designet av Arne Jakobsen, puten med fjær er fra By Nord.


Pin It

6 kommentarer:

  1. At first I thought the furry sheepskin were feathers! Beautiful pillow. :)

    SvarSlett
  2. Kjempeflott!! Vi er nok like der :) Godt å høre at formen er bedre, det var veldig hyggelig å spise lunsj sammen Igår.. Du er herlig :)

    Klem

    SvarSlett
    Svar
    1. Ha ha ha , det var fordi jeg var så "hot" sorry. jeg lover å være mere med neste gang.. og du, keep me posted om hva vi snakket om:)

      Slett
  3. Jeg skjønner godt at du liker å kunne nyte litt nøytrale omgivelser hjemme siden du jobber med mange ting som krever sin plass interiøsmessig! Det kan jo fort bli litt for mye av det gode.

    Jeg jobber jo med interiør selv, og merker at jeg ofte kan bli mett på ting og tang. Det er jo alltid noe nytt man har lyst på, men jeg har konstruert min egen regel om å omgås tingene en måneds tid på jobb før jeg evenuelt går til innkjøp. Da vet jeg tross alt om jeg fortsatt "må ha", eller om jeg er blitt smålei. Klokt for både hjemmet og lommeboka!

    SvarSlett
  4. Älskar cerkligen din blogg<3 ha en bra helg!!

    SvarSlett
  5. Deilig med nøytrale farger hjemme. Jeg forandrer stadig, men er veldig glad i det nøytrale selv:)
    Så fin annonse i ELLE Decoration btw ;)
    Ha en fin kveld!

    SvarSlett