15.9.11

Min stue på forsiden


Open publication - Free publishing - More dm

Mange av dere vet at i tillegg til nettbutikken, jobber jeg også som stylist og interiørjournalist. Jeg elsker å lage saker for Fargerike, da kan jeg boltre meg i farger, tapeter og tekstiler. Å jobbe kreativt er det beste jeg vet, og jeg tenker styling, farger og kombinasjoner nesten 24/7.  Jeg kan ligge søvnløs fordi hodet mitt bobler over av ideer. Og det var nok et sted like for soloppgang de siste brikkene falt på plass i denne stylingen. Ja, vår stue er faktisk på forsiden:) Resten av stylingen kan dere se i neste nummer av BASE, som kommer om ikke lenge. 



Pin It

6 kommentarer:

  1. Flinke du! Det er bare å komme å style stuen min også :)

    Flott katalog forresten.

    God kveld i stuen.
    Her er det jetlag på gang, men skal true meg i seng nå litt tidlig :)
    klem Nina

    SvarSlett
  2. Kjempeflott du er flink :)

    Ønske...ønske den jielde lampen :))
    klem

    SvarSlett
  3. Så gøy! Må jo være drømmejobben!

    Lotte

    SvarSlett
  4. Jeg som synes denne stuen var så fiiin, Linda!! Og så var det din stue;))

    Stå på! Du er knall-flink!

    KLEM KLEM

    SvarSlett
  5. Stilig!
    Min stue er nederst på side 3.
    De har gjort en super jobb :)

    SvarSlett