2.11.11

Wegner designstol til utlodning!!!

Via Pintrest.com

Nå er det høy puls i Hviit huset! I morgen kl 18  kommer femti (50!) fine bloggere. Gulvet ser ut som et minefelt.. det mangler fliser både her og der, det er kasser på kasser med fine ting til goodiebager og utlodning,  i stua, i gangen, på soverommet. Det er KAOS Lyspunktet er den fine Wegner stolen som er sponset av Carl Hansen & Søn! Jepp vi har fått en CH24/ Y-stol/ Wishbone Chair til utlodning  gjett om jeg krysser fingrene, den passer jo perfekt inn her hos oss... kremt...

Wishbone Chair er en klassisk vakker, lys og skulpturelle spisestue stol som også er perfekt for å slappe i. Den øverste skinnen er forsiktig damp-bøyd for å gi bevegelsesfrihet og god komfort. Stolen er et mesterverk av håndverkMer enn 100 produksjon trinn er utført for håndog setet er håndvevd av 120 meter snøre som kan vare opp til 50 år. Hans J. Wegner utviklet CH24 for Carl Hansen & Sønn i 1949, og stolen har blitt produsert uten avbrudd siden 1950.


Så jeg håper jeg får tid til å sete meg i stolen og bare nyte designikonet. Om det så bare er for noen minutter. I morgen kveld er det en heldig blogger som vinner den! Og hvis jeg får hjertestopp av stress i før den tid... La meg dø i denne stolen :)





Pin It

23 kommentarer:

  1. Ååå!Dere kommer til å få det heeeelt fantastisk!!!
    Kunne ønsker jeg kunne vært der med dere :/
    * hjerte sukk *

    KOSE DERE!!!!

    Stor klem fra Ida Susanne

    SvarSlett
  2. Åh, kjære vene!! JEG GLEDER MEG :)) Vi sees i morgen kl litt over 4 vennen!

    KLEM

    SvarSlett
  3. Pust med magen og tell til ti, så ordner alt seg. Det har jeg hørt. Uten å tilføre deg stress, så kan jeg orientere om at jeg dessverre ikke får bakt noe til torsdag likevel (ettersom jeg ikke kommer meg hjemom), MEN jeg lover å ta med meg go'saker fra ypperste bakerigreie - som jeg skal late som er hjemmebakt, for SÅ godt bakverk skal jeg kjøpe. Okay? Du puster fortsatt?

    VI GLEDER OSS!

    SvarSlett
  4. Wow! tipper vi er mange som krysser fingrene nå : ) Ses i morgen!

    SvarSlett
  5. Wow! Heldig er den som kan reise heim med denne :)
    Lykke til på treffet, kos deg masse!
    Heldige alle dei som skal vere med :)

    Klem Helene

    SvarSlett
  6. som om dei ikkje er heldige nok som får komme på treffet, så kan dei vinne DEN stolen og!! ;) LUCKY GIRLS!!!
    kooooos dykk! :)

    -klem

    SvarSlett
  7. Uhuuu, wow!!
    Gleder meg så masse;)
    Dette blir nok en veldig koselig kveld.

    Klem Line

    SvarSlett
  8. Det blir nok en fin kveld. Lykke til med arrangementet.

    Mona C

    SvarSlett
  9. Gleder meg masse:)
    Dette blir kooos:)

    Ha en fin dag og ikke slit dere helt ut;)

    SvarSlett
  10. Gleder meg så til i morgen. Det skal bli så kos :0)
    *sukk og smelt* for en nydelig stol. Den hadde vært noe å hatt i stua den.

    klem Jane.

    SvarSlett
  11. Dåååån!!! Herremin som jeg gleeeder meg :-D

    Håper du får tid til å slappe av i hvert fall litt innimellom alt du steller i stand - snille du!!

    Klem fra meg

    SvarSlett
  12. Wiiii! Så flott! Stolen er utrolig vakker og dåååån som jeg ønsker meg en slik!

    Håper du får senket skuldrene litt før det store innrykket imorgen:)

    Jeg gleder meg:)

    Klem, Pernille

    SvarSlett
  13. Sukk, den som hadde vært så heldig......
    Ha en super kveld!

    SvarSlett
  14. DÅÅÅÅNE. denne har jeg ønsket meg såå lenge!
    Jeg vil også på treff, buhuuuuu.
    Neste gang kanskje !!

    Kos dere! Det blir nok fantastisk!

    SvarSlett
  15. nydelig design!! Heldig den som vinner!
    Keep up the good work! og lykke til i morgen:)

    Eldrid

    SvarSlett
  16. Nå får jeg altså litt vondt av deg. Lenekatt (Lene) kommer på et lite besøk i Landhandleriet i kveld, men kanskje vi heller burde tilby våre tjenester i form av fliselegging med mere hos deg?!! Vi har jo litt erfaring:-) uansett: for en stol:-) gleder meg veldig, veldig til i morgen! Ses, klem fra Karlotte

    SvarSlett
  17. Alt skal nok være klappet og klart til de fine bloggerne kommer! Slapp av litt i stolen du nå :D

    klem Nina

    SvarSlett
  18. Haha, jeg må le. Du skal IKKE dø i den stolen.. Du skal leve og dette skal bli så bra:-) Tenk om du har vinnerlykke! Gleder meg til å se deg. Kommer as early as possible. Klem fra meg

    SvarSlett
  19. Sett deg ned og slapp av litt!! Vi sees snart, vennen:))
    KLEM KLEM

    SvarSlett
  20. tidenes premie spør du meg :) hipp hipp hurra!

    SvarSlett
  21. YNDLINGSSTOLEN MIN JO! dette hadde vært kronen på verket :) må komme i gang med blogginga igjen ser jeg!

    SvarSlett
  22. Gleder meg!! :)
    Og stolen er den nydeligste:)

    Love,
    A

    SvarSlett
  23. Åhhh...dere er så vanvittig heldig!! Slike dager skulle jeg ønske jeg ikke bodde sååå langt nord!!! Ha en fantastisk dag !
    Klem Tove

    SvarSlett