13.2.12

Montana i 42 farger



Ingen hemmelighet at vi elsker Montana. Det rene designet og ikke mist den fantastiske kvaliteten gjorde at Montana ble vårt førstevalg da vi valgte ut møbler til stuen for 16 år siden. Reolen er like hvit og fin, til  tross for både rødvinsflekker og kunst utført av "små kunstnerspirer". Akkuart nå føler jeg at hvitt er litt kjeldelig (ja, tenk JEG sa det), og kunne gjerne tenk meg en av disse frekke kombinasjonene. Duse, naturliuge nyanser  – veldig meg akkuart nå. Klikk deg inn til Montana for både inspirasjon og informsajon


Pin It

2 kommentarer:

  1. Ønsker meg Montana i stuen...*drømme*
    Så et klesskap fra Montana på lørdag.
    Lyst på det også :)

    SvarSlett
  2. Herlig!! I LOVE Montana!
    Tommel opp for en frekkere kombinasjon =)
    Fineste mandagskvelden til deg.
    Ane

    SvarSlett