8.10.13

Under the lamp

Mørkere ute, mørkere inne. Jeg skulle ønske vi hadde takhøyde, sånn ordentlig, for da ville jeg ha valgt meg denne lampen Under the Bell fra Muuto. Er det ikke lekkert? Jeg liker at den er så stor, at den tar litt plass og virkelig viser at dette er et stort rom. En annen ting jeg liker med dette interiøret er plasseringen av gulvteppet. Det gir en helt annen dimensjon til rommet og sørger for at spisebordet ikke blir klemt opp i et hjørne.  Var det bare jeg som fikk lyst til å flytte rundt på møblene nå?





Pin It

1 kommentar:

  1. Nydelig lampe,og ja jeg får stadig lyst til å flytte rundt på mine
    møbler.Holder på med stor rengjøring,og ideene florerer rundt
    i hodet imens jeg går rundt med vaskekluten.Tror jeg må male noen
    vegger snart:)

    Nyt dagen!

    Klem Linda

    SvarSlett