7.10.13

About A Chair

Denne kombinasjonen av spisebord og stoler måtte jeg la synke inn litt. Men nå jeg liker det. Det er personlig, varmt og jeg har lyst til være der. Bli invitert til noen glass bobler (jeg er ikke så glad i vin, men om verten insisterer skal jeg ikke si nei), sitte rundt bordet og høre historien om hvorfor akkuart disse flotte stolene ble valgt til bordet. For det ser jammen ikke ut som om det er tilfeldig! Det er rett og slett perfekt! Tenk så tungt interiøret hadde blitt om de hadde valgt de originale stolene til...  for å ikke snakke om kjedelig! Eller hva synes du?






Pin It

6 kommentarer:

  1. Dette falt jeg for! Stramt mot litt romantisk! Og det skapet bak der - oh my!

    SvarSlett
  2. What a wonderful picture... love this
    Regards, Anja

    SvarSlett
  3. Så utrolig nydelig, elsker disse stolene....Ann Elin

    SvarSlett
  4. Anonym8.10.13

    Nydelig❤️

    SvarSlett
  5. Det så nesten litt kjent ut, Linda :) :) :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja ikke sant! Så hold på bordet ditt litt til du :)

      Slett