21.6.13

Innkjøp hos Nicolas Vahé

Forrige uke var vi på innkjøp hos Nicolas Vahé. Lokalene er helt nydelige, og jeg måtte bare ta noen raske bilder mellom smaksprøvene. Og for noen smaker. Det var fest i munnen. Det er jeg liker best med Nicolas Vahé produktene er de er så enkle å bruke. Til og med jeg kan klare å servere et måltid som både ser godt ut og smaker godt. Ja, også er de jo lekre i kjøkkenhyllen også da.


Vi kommer til å kjøpe enda mer til høsten, men allerde nå kommer det inn en ny ladning. Men det er jo så mye å velge mellom... Har du en favoritt? Hva liker du best, og ikke minst, hva skulle du ønske at vi tok inn fra Nicolas Vahé?







Pin It

3 kommentarer:

  1. Lekkre bilder og for ikke å snakke om produkter. Hører flere sier de er veldig bra, må vel nesten prøvde de jeg også.

    Klem fra Elisabeth

    SvarSlett
  2. Elsker produktene fra Nicolas Vahé :)
    Produktene er så fine at jeg har nesten ikke råd til å bruke de :)
    Spesielt glad i de lekre krydderiene som er helt fantastiske!!

    SvarSlett