1.5.13

Trend: Tallerkenstore knagger


Nå sitter jeg på flyplassen i Danmark etter to lange, men fantastiskr dager med styling for en ny Comfortkatalog som kommer ut den 14 juni. Er så sliten at jeg skjelver, men i innboksen min lå en nyhtensmail fra Ikea, og dette må jeg bare dele med deg!

Tallerkener som dekorasjon på veggen er ganske vanlig i de tusen hjem, det er også de store runde knappeknaggene. Men gigantknapper i tallerkenstørrelse som veggdekorasjoner? Nå snakker vi om noe nytt! Disse kule veggdekorasjonsknappene fås i et sett på tre men ulike farger/mønstre. Jeg skal male mine helsvarte, to høyglans og en i matt. Knappene er laget i pulverlakkert stål og er 25 og 28 cm i diamater. Designet av  M. Vinka og M. Karami for Ikea.






Pin It

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar