8.4.13

Trends: Svart-hvitt mønster

Jeg ble ikke annet enn inspirert av den stramme sort-hvit stilen hos Therese Sennerholt. Noen vil si at den er kjedelig, men jeg liker det grafiske utrykket. Mønsteret på putene er superhot nå, og absplutt et mønster vi kommer til å se mer av fremover, både på tekstiler og tapeter. De mest trendy stylistene i USA har lagt sin elsk på dette for lenge siden, og endelig kommer skandinavia etter. 

Nå er jeg på vei til Gardemoen igjen, sitter på flytoget. Ukens første reise tar meg nordover til Bodø, til snø og vinter. Og med meg har jeg to store kofferter med styling + div. håndbagasje, dette kommer til å bli så gøy!Følg med på instragram @hviit for snapshots.



Stolen About a Chair fra Hay i helsvart.


Lampen Work er fra Design House Stockholm, som er en av våre nyeste leverandører. 


Hva synes du om mønsteret? Du kan se nærmere på putene i nettbutikken.





Pin It

1 kommentar:

  1. Mmm, fine ting! Har du noe i mot at jeg låner bildet av work-lampa til bloggen min? For å blogge om at jeg har så lyst på sånn lampe.. :)

    SvarSlett