11.4.13

Nyheter: Design på ett brett

Jeg elsker de nye brettene vi fikk i går. E L S K E R! Jeg klarte ikke å velge hvilket mønster vi skulle ta inn,  og om vi skulle ha skjærebrett og/eller brett. Derfor tok jeg hele kollkesjonen. Er det ikke lekkert? Passer i alle fall perfekt inn hjemme hos meg. Du finner de under kategorien nyheter. 

I kveld skal vi ha kundekveld, og det blir fult hus! Boblene er lagt på kjøl, goodiebagene er pakket og tilbudsbordet bugner. Dette blir gøy!









Pin It

9 kommentarer:

  1. marimekko and bialetti
    perfect combination
    love it

    SvarSlett
  2. Enkla klassiska mönster som passar in i de flesta hem. Fina bilder!

    SvarSlett
  3. Weee, fine:))
    KOS dere i kveld, sikker på at det blir KNALL!!

    SvarSlett
  4. Klarer ikke bestemmeneg jeg heller, her var det MYE fint! Kos dere masse i kveld, skulle gjerne vært der:-)

    SvarSlett
  5. Fine!
    Skal dere ha kundekveld? Uten meg? Har jeg ikke hørt noe om...Kos dere masse!

    klem Nina

    SvarSlett
    Svar
    1. Sjekket SPAM mailen min nå. Der lå det visst en invitasjon. Æsj, så dumt at jeg ikke har sett denne før...

      Slett
    2. Å nei, det var dumt Nina. Neste gang ringer jeg deg personlig :)

      Slett