22.10.12

Wire Basket – en av nyhetene fra Ferm Living.

For en dag! Paller på paller med varer er kommet på døren. Vi pakker opp, teller og legger ut til vi er ferdige engang i løpet av natten. Men jeg må bare ta en liten pause for å vise deg Wire Basket fra Ferm Living. Er de ikke fine? Hvis du kunne velge en farge og hva du skulle bruke den til, hva ville du ha valgt da?



Jeg  E L S K E R den svarte, og den lille skal jeg bruke til alle mine fine postere som forsatt ligger i ruller på stylingrommet. 


Eller som vedkurv?




Du finner Wire Basket her.



Pin It

9 kommentarer:

  1. den kurven digger jeg, står faktisk på ønskelisten på bloggen min:-) Håper nissen er snill med meg i år, hvis ikke kan det være jeg må være litt ekstra snill med meg selv ;-)

    SvarSlett
  2. Anonym22.10.12

    Så flott den var:)kunne eg godt tenkt meg!

    SvarSlett
  3. Kurvene er superfine:)et perfekt juleønske, jeg ville brukt den til å ha ved i, venter på peis i disse dager:)Den rosa er min favoritt:)
    Får dere foressten inn juletreteppe fra Ferm Living igjen?? Var visst litt sent ute!!

    Kine:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Vi jobber med saken, men julen kom veldig brått på i år, he he he he:)

      Slett
  4. Ahh, superfine! Kunne godt tenke meg en rosa. Eller en sort. Eller en gul. Altså en av hver. :)

    SvarSlett
  5. De er utrolig kule!
    Og en sort står på min ønskeliste...
    Og den er tiltenkt mine skjerf, har en smule dilla:)

    Gøy med nye varer - Enjoy!!

    SvarSlett
  6. De er veldig kule! Jeg ønsker meg den gule... eller kanskje den svarte :) Ville brukt den til å oppbevare tapetrullprøver og ruller med innpakningspapir :)

    SvarSlett