22.10.12

Ti lekre hjemmekontor

Jeg er på inspirasjonsjakt til vårt nye kontor, og klikker innom mine favorittebloggere. Hos Husligeheter, som for øvrig er en nydelig blogg med masse fine bilder, fant jeg disse ti. Just my style. Jeg ELSKER alle! Hvilket kontor liker du best?

Via 1. Solid frog. | 2. 79 ideas. |  3. Flex inredning. | 4. IKEA family live. | 5. 79 ideas. | 6. Likainen Parketti. | 7. IKEA Livet hjemme | 8. Nordic leaves. | 9. Stylizimo. | 10. Anyone girl. Via Husligheter



Pin It

7 kommentarer:

  1. Fine alle sammen..tror jeg likte best 6,9 og 10:)
    Akkurat nå er jeg veldig fornøyd med mitt eget også..som jeg akkurat postet et innlegg om.. :)

    Ha en herlig dag!!

    SvarSlett
    Svar
    1. Da skal jeg klikke meg inn for å se:)

      Slett
  2. Må si Ikea family er min klare vinner, fin inspirasjon:)

    SvarSlett
  3. Kan lide dem alle - er også på inspirationsjagt til hjemmekontoret - har endelig fået overbevist manden om, at vi skal have lavet gæsteværelset om :-)

    SvarSlett
  4. Likte 2 og 9 best! :-)

    ella

    SvarSlett
  5. Nordic Leaves er, og har i grunn alltid vært, min favoritt. SÅNN vil jeg ha det! Akkurat sånn :)

    SvarSlett
  6. Anonym27.2.13

    Can you tell us more about this? I'd want to find out some additional information.

    Also visit my web blog; dolnoslaska agencja reklamowa

    SvarSlett