18.9.12

Hakkasan London

Nå er Kari og jeg snart på vei ut døren. Vi har booket bord på Hakkasan Mayfair. En lettere skjult skatt og et av de hotteste stedene i London akkurat nå. Bak en heller anonym svart dør åpner det seg en eksotisk verden, med mørkt, mørkt interiør og dunkel belysning. Stedet fikk sin Michelin-stjerne ifjor og er yndet sted for de som vet å sette pris på utsøkte retter. Jeg vet at drinkene i baren ikke er så ille de heller, men siden vi skal tidlig opp og på 100%design i morgen tror jeg det holder med et glass... eller to.


Les mer om Hakkasan her.






Pin It

2 kommentarer:

  1. Bare LITT misunnerlig kjenner jeg... Neste år blir jeg med!

    Kos dere :)

    SvarSlett
  2. Jeg var der forrige mandag for 2 gang! Det er virkelig en skjult skatt.
    Kos deg masse og nyt maten og atmosfæren.

    SvarSlett