12.6.11

Gratulerer!




3 av 600 bilder fra i går :)  



Pin It

6 kommentarer:

  1. Fine! Liker godt detaljbilder og har "bestilt" dette selv når vi gifter oss på torsdag. Og ut i fra at det ble 600 bilder antar jeg at du også hadde det gøy som fotograf ;)

    Klem Kirsti

    SvarSlett
  2. stilig bilde!
    nå har jeg stemt på deg :)

    SvarSlett
  3. Gratulerer til brudeparet! Flotte bilder du tar;-)
    Love is in the air!
    Klem Anne Karin

    SvarSlett
  4. utruleg stilig det første bildet! :O)

    SvarSlett
  5. Nydelig bilde, så romantisk:):)

    SvarSlett
  6. Lisa N.15.6.11

    Gratulerer til brudeperet! Hærlige bilder :-) Her kommer et lite dikt med noen ord som kan være fine å ta med seg.


    Lykke.

    Min sanne lykke er å vite at du er lykkelig.

    Så høyt ønsker jeg det at jeg gjerne tar steg tilbake,
    - for ikke å stå iveien for de verdier du har.
    Selv om det medfører at jeg ikke kan få det jeg vil ha.

    Jeg kan holde tilbake mine forventninger, - så du ikke føler deg presset.

    Når du har noe å si, vil jeg være tålmodig og lytte.

    Når du har behov, vil jeg alltid være der for deg.

    Dine ønsker vil være mine.

    SvarSlett