14.4.11

To do: Enjoy!


I dag velger jeg kun å ha morsome ting på To-do listen. Jeg overser klesvask og hybelkaniner, regnskap og arkivering. I dag, mine venner, skal det kun være ting på listen som gjør meg glad. Jeg startert dagen med frokost sammen med min nye partner in crime ( mer om det senere ), og i mellom arbeidsøktene kommer den sjarmerende UPS fyren med en stor levering fra Ferm Living. Den inneholder bl.a denne passende wallstickeren. Hvis listen din er lang i dag, gjør i alle fall en ting som gjør deg glad, om det så er å ringe en venninne eller kjøpe nye sommerskoene du har lyst på. Nyt dagen, det skal jeg!


Pin It

3 kommentarer:

  1. Fantastisk god idé :) Hybelkaniner løper jo ingen steder (kanskje bortsett fra under sofaen). *♥*

    SvarSlett
  2. Härlig blogg! Jag kommer tillbaks :)

    Ha en härlig dag!
    Elina

    SvarSlett
  3. Anonym14.4.11

    Jeg sitter enda å nyter formiddagen, men når bloggerunden er ferdig så skal jeg vaske. Det skal bli utrolig deilig å stryke det fra min To do liste:-D
    Nyt dagen! Håper den blir strålende:-D

    SvarSlett