13.4.11

Planleggingen er i gang

hviit & Bacsac

 Jeg skal ikke påstå at jeg har grønne fingre, det ville vært en stor overdrivelse. Men jeg liker å pusle litt i hagen. Planleggingen av årets hage har allerede begynt. I fjor begynte jeg på en Zen hage, men ble avledet av noen hvite klematis på hagesenteret. I år prøver jeg igjen. Jeg kan nesten ikke vente med å ta de nye Bacsac pottene i bruk. Og så har jeg store planer om å lage en gangsti med selvstøpte betongheller og rullestein. Det skal bli så fint! Hvilke du planer for hagen i år?




Pin It

3 kommentarer:

  1. Vi har ikke så stor hage her vi bor no, men har laget oss platting. Sommerens planer er å lage ferdig blomsterbedet ut mot gjerdet. Vi skal selge snart, så må få ting på g.

    Og der vi skal bygge, er det perfekt for steinbed. Sammen med et platå der vi skal ha badestamp osv. Gledes til det :)

    Ha en superfin onsdag.

    SvarSlett
  2. Vi har ny gammelhage, ettersom vi flyttet inn i fjor høst. De forrige eierne har latt hagen gro igjen så vi har begynt med å ta ned trær. Nå har Supermannen hentet traktor, så neste prosjekt er å kjøre på masse som skal planeres i hagen. 1,4 mål med bratt tomt er utfordrende.

    Vi har også tenkt å bygge ny platt foran inngangapartiet.

    I dag skal frøkna og jeg plante solsikkefrø, vi må ha litt blomster også:)

    Ha en finfin dag!

    SvarSlett
  3. Slappe av i sola! Og kanskje få gjort litt småting innimellom! Desse Bacsac "pottene" ser flotte ut!

    E

    SvarSlett