9.1.11

Tre sider av samme sak / Three sides of the same s.


Allerede i august laget jeg et innlegg om denne überkule leiligheten. Jeg vinklet saken over på Ditte som har tatt de fanatiske bildene og mitt innlegg finner du her. Denne månenden har begge mine favoritter, norske Elle interiør og danske Rum brukt de samme bildene. De har litt ulik fokus, og det er spennende å se hvordan redaksjonen har vinklet saken. Uansett, bildene er nydelige og jeg ser dem gjerne igjen.

Photo By Ditte Sager

Via Rum






Pin It

3 kommentarer:

  1. Hm, hun kunne da solgt inn litt forskjellige bilder i det minste? Uansett, et vakkert hjem :)

    Tydelig at soverommet er på dagsordenen denne måneden :)

    SvarSlett
  2. I love Ochre! One thing I noticed the photographers name is Ditte Isager :)

    SvarSlett
  3. I have been spying this same room, mainly because of the chandelier...Love it endlessly.

    Leigha

    SvarSlett