20.11.11

Ønskeliste utfordring

I fjor hadde vi ønskeliste utfording og adventskalender. I år blir det ja-takk-begge deler. Hver uke frem til jul utfordrer vi dere til å vise deres ønskelister fra Hviit.no, og hver søndag trekker vi en vinner.

Reglene er:
  • Du må lage en collage, eller på en annen måte vise frem din ønskeliste fra hviit.no
  • Collagen/bildet/innlegget må linke til hviit.no.
  • Du kan gjerne linke til dette innlegget også.
  • Du kan legge ut ønskeliste  for deg selv, barna, mannen eller  hvem du måtte ønske.
  • Du kan være med hver uke, med en ny liste.
Hver uke trekker vi en vinner som får en super gave. Kanskje et av ønskene blir oppfylt?! Høres ikke det gøy ut?

Her er min liste.... denne uken :)



Pin It

44 kommentarer:

  1. kjekt! dette må eg bli med på :)

    no har kanskje det største ønsket mitt frå butikken blitt oppfylt...ventar i spenning på stubben min :)

    fin sundag til deg

    -klem

    SvarSlett
  2. Supert! Jeg er med:)

    SvarSlett
  3. Så gøy..det må jeg få til..på din liste her, er det 3 herlige godbiter jeg har kjøpt fra dere..Elsk!!!!

    SvarSlett
  4. KULT;)
    Og det blir ikke vanskelig heller, hehe;)

    Klem Line

    SvarSlett
  5. Dette var en morsom og veldig enkel utfordring for min del. Har jo lyst på alt ;)

    klem Jane

    SvarSlett
  6. Så gøy! Dette må jeg selvfølgelig være med på, men kan bli vanskelig å velge - er jo så masse fint ;)
    Klem Pauline

    SvarSlett
  7. Med jeg også såklart..Gleder meg til å lage ny neste uke også :)
    Klem Charlotte

    SvarSlett
  8. ååh så gøy, dette må jeg selvfølgelig bli med på :) fantastisk utfordring, som passer meg perfekt ;)
    Klem Elisabeth Cesilie

    SvarSlett
  9. Anonym20.11.11

    Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  10. Anonym20.11.11

    Hurra,jeg er med! Jeg har ikke egen blogg,så det ble link til ønskelisten min på Pinterest :) Der jeg driver med snikreklame av Hviit :D

    SvarSlett
  11. Så moro! Dette skal jeg bli med på, ja. Det vanskelige blir jo å begrense seg! :)

    SvarSlett
  12. For en super julekalender da!! Heldige oss, ønsker meg alt jo!!

    SvarSlett
  13. Oi! Ja dette må jo være verdens enkleste utfordring!:) Ønskelisten fra hviit blir bare lengre og lengre:)

    SvarSlett
  14. Oi!
    Så kjekt, dette vil jeg være med på:) I morgen.. :)

    SvarSlett
  15. Anonym21.11.11

    så arti:)jeg har lagt til in ønskeliste og kreysse fingrene:)

    SvarSlett
  16. så fin og enkel utfordring, det finnes jo ingen grunn til å ikke kaste seg med på den :)

    SvarSlett
  17. jeg får et rødt kryss under bildet mitt, hva gjør jeg galt?

    SvarSlett
  18. Her var det mye fint, så dette må en være med på:)

    SvarSlett
  19. Dette blir jeg med på også - kjempegøy og spenning hver uke:)

    Kjersti

    SvarSlett
  20. Anonym22.11.11

    Fantastisk utfordring! Kan lett lage flere ønskelister jeg, hver dag! ;) Klem fra Tonje

    SvarSlett
  21. Herlig! Det er bare så mye fint her at det er vanskelig å begrense seg ; )

    SvarSlett
  22. Kjempemoro og spennende :)
    Dette blir jeg med på..
    Klem,Kari

    SvarSlett
  23. Ho ho...Dette måtte jeg bare være med på! Håper vinnerlykken står meg bi:)
    Klem Julie

    SvarSlett
  24. Du har min drømmebutikk, og det er ingen overdrivelse at jeg er innom nettbutikken 4 ganger i uken - bare for å drømme litt.
    Har desverre ikke egen blogg så da kan jeg ikke være med i konkuransen.
    Men ønskelisten min er lang ;) Lykke til alle sammen..

    SvarSlett
  25. Da er jeg med og håper julenissen er gavmild i år :)
    Så mye fint, vanskelig å plukke ut bare noen få ting...
    Klem
    Lise

    SvarSlett
  26. Superkul, och så bra att alla länkar ligger som klickbara bilder! Jag är med, hoppas man får det även om man är svensk :-)

    SvarSlett
  27. Så gøy! Dette blir jeg også med på! :)

    SvarSlett
  28. ... fantastisk mye fint dere har, ikke lett
    å velge favoritter, men jeg tror jeg fikk
    med de som står øverst på min ønskeliste :)
    Kjempegøy utfordring :) - og ja, nå håper
    jeg bare at noe av dette ligger under treet
    på julaften :) Ønsker dere en fortsatt fin
    uke og nå snart helg... Klem fra Mette

    pS! - jeg får ikke til å linke med bildet,
    men jeg laget flere linker til dere i
    innlegget mitt, samt et under bildet...
    Håper dette går greit?

    SvarSlett
  29. Fin utfordring. Jeg blir med og lov å håpe noe finnes under juletreet i år. Passer perfekt med nytt hjem og nye fine ting.

    SvarSlett
  30. Ikke veldig lett å begrense seg med en collage her, men...
    Flott idé og jeg er selvfølgelig med!
    Hilsen Hege Beate fra Hus og hjem blir til..

    SvarSlett
  31. Var ikke vits i å begrense seg på drømme collagen :)

    SvarSlett
  32. Kan ikke finne meg på listen. Har jeg gjort noe feil? :s Vil nødig gå glipp av trekningen :p Hehe

    SvarSlett
  33. Hei på deg.
    For en flott utfordring!!
    Her var det vanskelig å begrense seg ;)

    SvarSlett
  34. Herlig utfordring!! Jeg er med!

    SvarSlett
  35. Anonym26.11.11

    Hihi,tror jeg er den eneste uten blogg! :))

    SvarSlett
  36. Hurra!
    Dette er jo KJEMPEKJEKT!
    Jeg fant sååå mye fint : ))

    Krysser fingra ; )

    God lørdag! Klem fra Silje.

    SvarSlett
  37. Anonym26.11.11

    Åh, detta blir jag med på!
    Min länk kommer snart. =o)

    SvarSlett
  38. Jeg rakk ikke delta på denne runden, men neste runde er jeg helt klart med! :D

    SvarSlett
  39. Anonym27.11.11

    Hviit lykke!;) Her ligger min ønskeliste. Har allerede sikret meg noen godbiter.;) http://www.blogger.com/post-edit.g?blogID=5537366100639858740&postID=9048333125704303508

    SvarSlett
  40. Jeg er gjerne med. Ikke lett å plukke ut bare litt! :) Ha en fin førjulstid! :)

    http://lenes5.blogspot.com/2011/11/gy-utfordring.html

    SvarSlett
  41. Jeg er helt klart med! Her er min ønskeliste :)
    http://millaskogen.blogspot.com/2011/11/nskeliste-hviit.html

    SvarSlett
  42. Hei! Er ønskelista stengt nå? Lagde min og så kan jeg ikke legge den ut. Står jo ingen dato eller?

    SvarSlett
  43. jeg blir med!!!! Skal sette meg ned i morgen å kose meg med nettbutikken og selvsagt skrive ønskeliste:D

    SvarSlett
  44. Morro morro! Fine saker og ting her, jeg er med ;)

    SvarSlett