16.10.10

30 hours in London

Foto DN.no
På torsdag drar jeg en snartur til London, og har kun 30 timer til shopping ( så sant jeg ikke sover om natten da) Har du noen tips til shopping, til noen spennende butikker som ikke finnes i Oslo, Et sted vi kan spise middag, eller et ok hotell i sentrum? Jeg blir så glad hvis noen kan hjelpe meg. Gjerne med en link til bloggen hvis du har et innlegg om London:)
I am heading for London next week, and have only 30 hours to do some real shopping. Where to eat, where to stay, where to shop? Any ideas? I seriously need some guiding here....



Pin It

7 kommentarer:

  1. Favorittby nummer uno...eller one som det heter.
    Her er Avdelingens tips:
    http://avdelingen.blogspot.com/2010/01/to-do-liste-i-london.html
    Du finner også enda flere tips under LOndon tag'en i Avdelingen bloggen.

    SvarSlett
  2. Når det gjelder hotell, hadde jeg ventet lengst mulig og bestillt enten på Hotwire eller Lastminute.com sine secret deals. Vi har gjort varpå gjennom begge bestillingsstedene. Du vet på forhånd ikke hvilket hotell du får, men ved å google hotwire and priceline forum (og slå til på første treff, som ihvertfall nå er det rette forumet), så kan du likevel finne ut hvilket hotel det er du ønsker å bo på.
    Når det gjelder å psise ute og bra i London, har jeg brukte TopTable sine tilbud der. Søk etter Michelin stars og offers på siden deres. Bare husk at dersom du kjøper noe som ikke er på tilbudet, så koster det skjorta. MIn hittil dyreste drink kostet like mye som to retters middag på en to stjernes Michelin restaurant i London.

    SvarSlett
  3. Og forresten; god tur!

    SvarSlett
  4. http://no.yhs.search.yahoo.com/avg/search?fr=yhs-avg&type=yahoo_avg_hs2-tb-web_no&p=westfield+mall+london

    Europas største shoppingsenter!!Elsker det!

    Elsker bloggen og nettbutikken din. Skal snart legge inn en aldri så liten bestilling fra by nord!!!:) Love it!!!

    Ble mye elsker dette her..hihi
    Ha en fiiiin kveld og helg!
    Klem fra
    Lottis

    SvarSlett
  5. Å elske er bra! Tusen takk for mye info... åh som jeg gleder meg!

    SvarSlett
  6. Ååå, jeg bare ELSKER London!
    Tror jeg kunne dratt dit på shopping og kos flere ganger i året!
    Her er linken fra siden min om siste Londontur:

    http://storstepiasbekjennelser.blogspot.com/2009
    /10/londonturen-i-bilder.html

    Du MÅ få med deg PRIMARK (På Oxford street), Westfield shoppingsenter, Covent garden og evt Camden om du får tid.

    God tur og kos deg masse!
    Klem fra størstepia

    SvarSlett
  7. Jeg elsker Paperchase... en kjede som selger papirvarer, i fantastiske former og varianter. Og så kan du spise på Zuma i Knightsbridge (sushi).. eller Locanda Locatelli (italiensk).
    Et designhotell (til budsjettvennlig pris) er the Zetter som ligger i Londons svar på Grünerløkka: Clerkenwell.
    God tur (misunner deg veldig)

    SvarSlett