24.2.13

Grå Aubergine

Jeg elsker å jobbe med farger! Og under styilingene til Årest farge 2013 for Fargerike ble jeg helt forelsket i nyansen Grå Aubergine FR1106. Jeg er i gang med å male noen stoler i denne fargen som vi  skal på på hytta. Det kobber til å bli lekkert! Fargen er nydelig til den nordiske stilen med lyst treverk, betong og kobber, se bare her.


Vi har kun en igjen av puffen fra By Nord og gir deg en god pris på den akkurat nå. På veggen henger postkort fra Ylva Skarp og en poster som jeg kjøpte på Liberty i London i høst. Og sjekk ut det gamle kameraet, det virker og tar superkule bilder! :)




Lampe i betong og kobber... Jeg sier ikke mer! 

Styling: Linda Elmin
Foto: Sveinung Bråthen 
Courtesy of Fargerike


Pin It

5 kommentarer:

  1. Det var virkelig en nydelig farge! :)
    Lilla og oransje er komplimentære til hverandre, så det blir kjempelekkert. (Hva man ikke lærte på skolen? *kniz*)

    Flott styling <3 Du er veldig flink.
    Jeg ønsker deg en fortsatt fin søndagskveld.

    -Heidi

    SvarSlett
  2. Lilla er en sånn farge som gjør mye ut av seg, i all sin beskjedenhet. Og denne nyansen var superfin! :) (Det samme var stylingen, forresten!)

    Ha en fin søndagskveld!

    SvarSlett
  3. Flotte bilder til inspirasjon!! Elsker lampen i tre.
    Hvem vant gaven fra Sans?

    SvarSlett
  4. Så puffen og deretter påfølgende setning, kun èn igjen.. Må visst skynte meg inn å se.. ♥

    SvarSlett
    Svar
    1. ohlala.. Den er bare lekker.. At jeg ikke har sett den før!? Sånn er det når lommeboken skriker etter å bli holdt på dypet i vesken, da prøver man unngå fristelser.. Det får vel bli med drømmen nå som jeg prøver spare litt.. Men OH! så fin den er ♥

      Slett