24.1.13

Vinnere av interiørdagen

Ikke lett å bestemme seg... med så mange fine bidrag! Vi har derfor bestemt oss for ikke fire, men FEM fine vinnere, og de er... i tilfeldig rekke følge: Har en drøm... , Mollys Bubble, Lidyll, Fabelaktig, og Høytrykk


 Typisk hviit stil :) Bilde fra Pintrest.

Gratulerer! I tilegg til lunsj, foredrag, presentasjon av nyheter, goodibager fra hviit.no, og en hyggelig interiørdag, har vi noen andre overraskelser på lur og nok en spennede invitasjon! Vi håper at alle sammen takker ja, for da kan jeg love alle bloggere at det vli skje spennende ting hos oss i tiden fremover! Spent? Vi kommer tilbake til planene om ikke lenge, så følg med! Og til dere som vant: Send meg en mail linda@hviit.no så jeg kan sende dere mer info!


Elsker denne stilen! Bilde fra Pintrest.



Pin It

10 kommentarer:

  1. Å, hurra! Nå ble jeg skikkelig glad! Mail kommer. :)

    SvarSlett
  2. Anonym24.1.13

    Gratulerer så mye til alle vinnerne! Dere er jammen heldige. :)
    Det ble dessverre ikke min tur denne gangen, men siden det er så mye spennende underveis, ser det ut til at jeg må få meg en blogg om jeg skal "henge på" . . ! ;)
    Kos dere masse, flinke folk!
    Mvh, Heidi
    (heirams@hotmail.com)

    SvarSlett
    Svar
    1. Skulle gjerne ha tatt med meg dere alle sammen! Men følg med det skjer noe nytt snart!

      Slett
  3. Ååå så heldige vinnere! Gratulerer så masse og jeg er ikke noe misunnelig ;-) Kos dere masse og nyt denne fantastiske dagen i drømmeland :-) Klem fra Vibba

    SvarSlett
    Svar
    1. Tro meg... dette er bare begynnelsen på alt gøy vi skal gjøre i 2013!

      Slett
  4. Hurra! Hurra! HURRA!!!!
    ....jeg er såååå fornøyd jente nå!:)

    Tuuusen takk!
    ...jeg gleder meg!

    Mail er sendt:)

    Ha en flott kveld!
    Klem fra meg

    SvarSlett
  5. Gratulerer til vinnerne :) vil tro det er noen som hopper av glede nå ja!! :)

    SvarSlett
    Svar
    1. hi hi hi... det var det!

      Slett