6.12.12

På den andre siden av bordet

For noen dager siden ble rollene bytte for en liten stund og jeg intervjuet av Fargerike. Nå er innlegget ute på bloggen. Her forteller jeg om hvordan det er å jobbe for Fargerike og hvilke tanker jeg har rundt Årest farge og kommende trender for 2013. Og hvorfor jeg engang begynte å gråte da jeg gjorde en Hjemme hos styling!


Dette er en styling jeg gjorde på Gloppen Hotell, hvor oppgaven var å tolke fargen på veggen bak,
og ta med tradisjonene og historien som var i hotellet. Jeg har med diplomer fra farfaren min,
små detaljene som jeg mener 
gjør hele bildet. En styling jeg følte satt med en gang.


Dette bildet er tatt hjemme hos Camilla på Frogner, Oslo,
og er et av disse hjemmene jeg føler meg så heldig å få oppleve.




Pin It

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar