1.8.11

Stop, vær så snill

Via Pintrest.com
De aller fleste kommentarer jeg får er supersøte og hyggelige, men innemellom, og litt for mye i det siste har jeg fått merkelige kommentarer. Slike som rett og slett ikke passer inn. Upassende, skremmende, nesten stalker-aktige. Jeg har diskutert det med noen av dere bloggere (dette er nemlig ikke en ordentlig blogger, bare en med bloggerkonto) og vi er kommet frem til at det ikke er jeg som freaker ut her, vi kjenner lusa på gangen! Så derfor: Slutt med disse kommentarene, nå er det ikke gøy lenger, enten de er til meg, eller du sender en kodet melding til en eller annen der ute: STOP! Derfor kan være litt problemmer med kommentere på innleggene fremover, men sånn må det bli, så lenge det er  noen som ikke kan holder seg til spillereglene....Noen tips til hva jeg bør gjøre?


Pin It

4 kommentarer:

  1. Huff da, sånt er unødvendig!
    Håper det hjelper og at den "skyldige" gir seg med slike kommentarer!
    Lykke til!
    Klem fra størstepia

    SvarSlett
  2. Så innmari unødvendig og kjedelig at noen føler trang til å spre negativ energi. Har man ikke noe positivt å si så kan man vel klare å holde munn (les: la tastene være!)
    Håper de negative, rare og skumle kommentarene gir seg!
    Klem fra Kristin

    SvarSlett
  3. Hei. jeg skjønner at de må være kjempe kjipt å få slike kommentarer.jeg håper jeg har aldri skreved noe som fornærme deg eller du blir lei deg over å høre. du gjør det så bra og eg like å titte innom her.siden det så mye forskjellig

    SvarSlett
  4. Overse de kommentarene, det beste rådet jeg kan gi. Ellers kan du se på bloggen "Daysis home", hvor hun viser hvor lett disse kommentarene lar seg spore. Sommerhilsen fra meg:)

    SvarSlett