14.8.11

Kommer snart!



Jeg har jobbet i klesbransjen i mange år, tidligere altså. Da husker jeg at vi solgte massevis av neglelakk. Jeg digger neglelakk. Det er en morsom og billig måte å følge de hotteste trendene på. Denne høsten skal neglene mine være Militærgrønne og Rustrøde. Da passer det jo bra at Deborha Lippmann har disse kule fargene.  For  det er en av de nye merkene vi får inn om ikke lenge. Jeg vet det ikke er interiør, men det går kanskje under livsstil? Fine ikke sant?


Pin It

6 kommentarer:

  1. Anonym14.8.11

    Rustrødt er fint på neglene! Må nok kjøpe meg en sånn :-)! Neglelakk, interiør og livsstil er interessant alt sammen, hihi!
    Klem fra Anne

    SvarSlett
  2. Elsker den negllakken.Metallicen står øverst på lista mi:)

    SvarSlett
  3. Så kult med neglelakk da!!;)
    Ikke helt interiør nei, men det går jo på trivsel og da er det jo mye av det samme;)!?
    Klem fra størstepia

    SvarSlett
  4. Underbara nagellack! Undrar om man kan få tag på dessa i Sverige?

    Jenny

    SvarSlett
  5. Wott? Jeg vil ha! Tenk at du ikke har fortalt om dettebtidligere!,

    SvarSlett
  6. Så BRA at du tar inn disse, for dette er virkelig fabelaktig neglelakk!

    SvarSlett