6.4.11

God morgen?

hviit
 Noen dager har man bare lyst til å bli i sengen. Den dagen er i dag.... da er det kun sukker og kanel som kan få meg opp av sengen ( det lukter så godt ). Jeg er ikke flink til å spise frokost, jeg blir supersulten kl 11, og da er det nesten så jeg slår alle som kommer i min vei (lavt blodsukker, ikke voldelig sånn generelt). En kopp Detox te er det nærmeste jeg kommer frokost. Hva er dine morgenrutiner, spiser du frokost? Jeg trenger litt energi. For to-do-listen er lang, og litt senere kommer Gi borten du ikke må gå glipp av:)



Pin It

6 kommentarer:

  1. Hjemmelaga knekkebröd var min frokost i dag, en med reker i majones og en med ost og paprika. Kjempe godt!

    SvarSlett
  2. Sønnen min på snart 2 år får meg opp av sengen hver dag;D Elsker å våkne til nynningen hans og at han roper "mamma!". En grov scones fra Stockfleths fornekter jeg meg heller ikke en gang i blant - og en stor kopp deilig kaffe!

    Øsnker deg en nydelig onsdag!

    SvarSlett
  3. Jeg er heller ikke noen "tidligfrokostspiser" Jeg står opp kl 05.00 når jeg skal på tidligvakt, så da er frokost helt utelukket. Blir selvfølgelig sulten utover dagen, så da blir det ofte stoooore måltider;) Inntaket av kalorier per dag blir rett for meg, har helt normal vekt:)

    SvarSlett
  4. Mm.. Fikk lyst på kanelsnurrer :-) Morgenrutinen min er havregryn og kaffe - hver for seg ;-)

    SvarSlett
  5. Jeg er ikke så glad i frokost tidlig om morgenen...men jeg står opp kl 5 hver dag og er nøtt å ha noe i skrotten. Da er granola med melk og banan i noe som er lett å få i seg. Jeg liker å spise ofte, så etter lønsj i 9-10 tiden så har jeg spist 3 ganger allerede. I går morges var det noen som sto langs veien og delte ut rundstykker til alle som syklet til jobb, det var koselig det:D

    God kveld til deg:)
    klemklem

    SvarSlett
  6. Nam, den kanelbollen så veldig god ut ;) Grei frokost det, hehe.

    SvarSlett