21.11.14

Uten mat og drikke

Nå er tiden inne for deilige, hyggelige kvelder med venner og familie, gjerne over et godt måltid. Estetikkeren i meg nyter mat og drikke også med øyene og matopplevelsen for meg avhenger mye av hvordan maten er presentert. Da jeg var i Amsterdam med Bloggerstour inviterte vi til middag på Studio Pistache, et lekkert sted som var perfekt for den type fest vi ville ha: avslappet, hyggelig og et sted for mingling og nye bekjentskaper.

Maten var det Lady Grey Catering som for og jeg blir sulten bare jeg tenker på menyen. De laget maten direkte på stedet og det var nesten ikke til å holde ut å sitte der og vente på den ene retten bedre enn den forrige bli servert. De tøffeste startet middagen med en foredrink fra V2C  Gin. Jeg gikk for BOS Icetea som ble min favoritt hele kvelden. Sjekk HER for Coctailoppksrifter. På kjøl var det flasker fra Bier&cO, så det var nok ingen som gikk tørste fra middagen.... tvert i mot :)









Pin It

1 kommentar:

  1. danke für die vielen tollen bilder!!! es ist sehr interessant, wenn man in die küche schauen kann!!! das essen auf dem teller sieht lecker aus!!! liebe grüße von angie aus deutschland

    SvarSlett