17.9.14

Et liv på insta

BoligDrøm har laget en spesialutgave, Instant Living, et blad inspirert av alle dere her på Instagram. Det kommer ut på mandag, men fra i kveld kan du vinne et eksemplar på min instakonto @hviit. Her er det masse kjentfolk (det vil si mange instakontoer som jeg følger), hjemme hos, en liten Insta-skole, og sammen med andre flinke stylister deler jeg mine tips og tanker rundt dette sosiale mediet som har tatt oss alle med storm.  Lever du et liv på insta eller med?

Personlig synes det jeg det lett å både dele og like på instagram. Jeg opplever at det er en god tone, og en heiakultur med fremsnakking og ros. Og det liker jeg, for alle trenger inspirasjon og oppmuntring i en hektisk hverdag. Selv legger jeg ut og sjekker insta et par ganger om dagen om ikke mer. Gjerne mens jeg spiser lunsj, ser på TV, eller kanskje børster tenner om kvelden. Eneste ulempen med insta er at man blir litt hekta, eller hva synes du?

Legg gjerne igjen en kommentar med ditt instanavn, så sees vi!







Pin It

1 kommentar:

  1. Hohoho, gleder meg til nytt magasin! *junkie* :-D

    Jeg er veldig ulik på blogg på instagram, sistnevnte er mye mer privat og går mye på trening, i motsetning til bloggen. Har igrunnen aldri tenkt over det før nå, men fint å ha et skille, synes jeg.

    Ønsker deg en fin dag!

    Blogg: http://rosaibyen.blogspot.no
    Insta: jannichep

    Klemmer

    SvarSlett