17.8.14

En ny høst

Takk for en fin, vakker, varm og minnerik sommer, men nå er jeg klar for høsten! I allefall for høstnyhetene. Denne sesongen har vi lagt vekt på teksturer, kontraster og wow-detaljer. Dette er hva som skal flytte inn i min stue. Putene og vasen er allerede på plass, bordet kommer i slutten av oktober, jeg har allerede krysset av i kalenderen.

Og ja, det stakkars kalenderen. Den er full og dobbbelt-booket hele uken. Jeg starter pressevisninger og innhenting på mandag, og så er det styling på dagtid og innkjøp på kveldene, og er jeg heldig rekker jeg en liten pitstop på messen i Lillestrøm fredag kveld. Men andre ord; høsten er her!






Pin It

3 kommentarer:

  1. Sukk! De bordene var fine!! Det hvite passer perfekt her til den nye daybed´en i stua - får du inn strl M på lager eller må det bestilles?
    KLEM

    SvarSlett
    Svar
    1. Vi har forhåndsbestilt fra Ferm Living, og det var bar for nå er de utsolgt. De ligger ute i nettbutikken, og kan bestilles nå:) Den hadde vært perfekt hos deg!

      Slett
    2. Takk søte! :-)

      Slett