2.1.14

Tom Dixons Copper Shade

I fjor sensommer var jeg i et nydelig Københavnerhjem for å lage en hjemmerepotasje. Saken kommer snart på trykk, men jeg vil så gjerne vise deg et snapshot. Huset var helt nydelig, jeg kunne flyttet rett inn. Noen ganger må jeg klype meg i armen for å fotså hvor heldig jeg er som har den jobben jeg har. Jeg får komme hjem til de flotteste mennesker med de mest personlige hjemmene, og snakke med dem om deres lidenskap, deres verdier og ikke minst deres interiør. Eieren av denne boligen har virkelig sansen, og de har brukt Tom Dixons Copper Shade som blikkfang i trappegangen. Ja, hvorfor ikke? Tenk så annerledes det hadde sett ut med Ikeas Maskros her... helt feil etter min mening :) Denne lampen er ekte hverdagslukus og virkelig gjør et ellers diskre og litt glemt område i huset til noe helt spetakulært! 

________________________________________________________________________________

Jeg blir veldig glad om du stemmer på oss HER.




Pin It

1 kommentar:

  1. Elsker den lampa der !! Blir helt salig når jeg ser alle de fine bildene fra de som har to stk over spisebordet....

    Hilsen Hanne

    SvarSlett