8.1.14

Nyheter fra Kristina Krogh

To nye postere fra Kristina Krogh er å finne i nettbutikken, Lucky Wheel Green og Lucky Wheel  Multi. Jeg har virkelig fått sansen for bilder i 50 x 50, jeg liker å bryte litt opp på veggen og synes dette er en perfekt størrelse. Lett å finne rammer som passer også!

Hvilken liker du best? Jeg klarer ikke å bestemme meg...

Kristina Krogh Lucky Green

Kristina Krogh Lucky Multi
________________________________________________________________________________


Jeg blir veldig glad om du stemmer på oss HER.






Pin It

2 kommentarer:

  1. Åhh,elsker det nederste<3 mulig eg berre må bestille!!
    Fin onsdag. Nydeligt kjøkken du hadde forresten:)
    Klem Siv Mette

    SvarSlett
    Svar
    1. Å tusen takk, Siv Mette, det var hyggelig å høre:)

      Slett