20.1.14

Design Trade

Jeg er alltid på jakt etter inspirasjon til styling og nye merker til Hviit.no. På interiørmessen Design Trade i København fant jeg begge deler. Med helt trykkferske kataloger og nye kolleksjoner var leverandørene klare til å vise oss siste nytt. Jeg var innom mine kjente og trofaste leverandører men fant også noen nye som jeg gleder meg til å vise deg ganske snart. DesignTrade er Nordens nye innovative designmesse. Istedet for konsekvent å holde seg til de gamle traverne sørger de også for utvikltng i designbransjen med dedikeret et større område nye spirende talenter. Sånt liker jeg!

Apropo. Allan Torp fra Bungalow 5 stylet messens Blogger´s Zone og hadde plukket ut både messing, kobber og marmor som vi vil se enda mer av fremover. Sammen med ulike, naturlige teksturer og grafiske innslag oppsummer dette en av trendene denne sesongen. Det handler om en personlig miks, rett og slett! 

Det beste med en slik messe er det å treffe andre i bransjen.Torsdag kveld var det networking party med Le Gammeltoft som DJ, Claus Holms smakebiter i munnen og Carlsberg som spanderte god drikke. Neste messe er allerde booket inn i kalenderen.

Foto: Allan Torp



Pin It

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar