16.10.13

Live fra Stockholm

Nå går vi live og jeg tweeter/blogger direkte fra Electrolux Design Lab finalen i Stockholm. Vi har sett og hørt de åtte finalistene presentere sine bidrag som er levert under temaet Inspirert Urban Living. Presentasjonen gav meg bedre forståelse for de ulike konspetene. Jeg har klappet i hendene og tenkt Hei, dette var smart!, men jeg har også vurdert om teknologien kan la seg gjennomføre og jeg helt ikke tør å stole på om det er mulig. Men som jurymedlem Hideshi Hamaguchi sa under intervjuet: Designet må være mulig å gjennomføre. Ellers er det ikke en innovasjon. Da er forblir det kun en fantasi. 

På en annen side, hvem hadde vel trodd at jeg kunne sitte her i Stockholm og liveblogge fra en mobiltelfon for 20 år siden? Følg gjerne sendingen live, og stem på for all den på din favoritt, og tweet det så kan du vinne en tur til Madrid. Les mer om konkurransen her.











Pin It

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar