10.7.13

Sommerbilder

Jeg tar mange (utrolig mange) bilder i ferien, og i år skal vi ha et lite familieprosjekt. Vi har lyst på et lignende bilde som skal henge i gangen. Et bilde av slående natur, og asurblått hav, som skal minne oss om en perfekt sommer, et perfekt sted og en nydelig dag. Der vi skal er det nok ikke noe problem med å finne en godt motiv, så det blir et luksusproblem å velge ut ett når vi kommer hjem. Det er spennende å følge dere alle på instragram, der dere deler de nydeligste sommer minnene:)  Du finner meg under @hviit. Men de beste bildene tar jeg nok med Canon tenker jeg. Men først litt jobb...







Pin It

1 kommentar:

  1. Så lurt og ta et slikt bilde som kan forstørres til veggen... søren at jeg ikke tenkte på det da vi var i Hellas:)

    Kos dere videre med ferien, her blir det snart en uke fotballturnering i Gøteborg:)

    SvarSlett