20.5.13

Trend: Høyt på strå

Når solen varmer tar vi frem strandveskene våre, og er den i strå er du hot, hot hot! Strå, strie og bast er det nye svart i følge stylist Caroline Skjelbred og siste nummer av Elle. Jeg har har funnet tre favoritter fra noen av de største motehusene, men billige er de er ikke.



1. Michael by Michael Kors, ca 2600 kr.
2. Juicy Couture, ca 1300 kr.
3. Emilio Pucci, ca 3300 kr.

Men siden jeg hverken skal til Saint Tropez eller The Hamptons denne sommeren (akkurat som om jeg pleier å være der) klarer jeg meg fint med disse favorittene, som er hakket rimeligere.



1. Bloomingville, 199 kr.
2. Tine K, med paljetter, 599 kr.

Hvilken liker du best?



Pin It

3 kommentarer:

  1. Jeg la min elsk på den fra Michael by Michael Kors.
    Men siden jeg aldri hadde bevilget meg å bruke så mye penger på en strandveske, så hadde jeg nok heller kjøpt den flott stripete fra Tine K med paljetter :)

    SvarSlett
  2. Jeg er veldig glad i min TIneK med peacetegn på, brukes mye på sommeren:)
    Men jeg falt veldig for den med striper på.... ♥
    Fine de over og, men jeg gir ikke tusenlapper for en kurv, hehe:))

    SvarSlett
  3. Anonym22.5.13

    Juicy sin, men en smule utenfor studentbudsjettet.... Skal jeg ha noe nytt fra Juicy blir det nok en tracksuitjakke til :)

    Får bli en av de vanlige reuseposene og kurven fra bestemor i år som ifjor....

    SvarSlett