23.5.13

Mine favoritter: Te-tid

Regnværet legger ingen demper på humøret her i huset. Tvert i mot. Jeg vet jo at sommeren er rett rundt hjørnet, så da tar jeg meg tid til å nyte både tordenvær og tunge mørke skyer. Teen fra By Nord smaker nydelig, og varmer kalde fingrene som har vært ute på photoshoot en tidlig morgen. Her mine favoritter denne regntunge torsdagen. Nå skal jeg straks ut på styling for Elle Decoration, men i kveld er jeg å finne i sofaen igjen, med en tekopp og sjokolade innen rekkevide. Ha en super dag!

Teboks og sjokolade fra Nicolas Vahé, te fra By Nord, brett, pledd og wallstickers fra Ferm living og krus fra Bloomingville.




Pin It

1 kommentar:

  1. Herlig kombinasjon av lekre ting <3
    Du må pakke deg godt inn i det kule teppet i kveld og nyte sjokoladen din..

    Ha en kreativ dag!
    Klem fra Heidi

    SvarSlett