29.4.13

Hotell: Skt. Petri

Da jeg var på Bloggtur med VisitDenmark for nøyaktig en uke siden bodde vi på mitt favoritthotell, Skt. Petri. Dette ble syvende gang jeg overnattet på dette hotellet, og jeg ble ikke skuffet denne gangen heller. First Hotel Skt. Petri er Københavns ledende designhotell. Hotellet ligger i hjertet av København, nærmere bestemt i Latin Quarteret, og bare et steinkast fra min stamkafe i Fiolstrædet, Paludan Bogcafe. I samme gate som hotellet ligger også Henrik Vibskov og Time´s Up Vintage der du kan finne skatter fra både Dior, Channel og YSL. Åhhh lykke! Jeg skal gi deg en større shoppinguide senere.

 First Hotel Skt. Petri er det perfekte stedet å bo når jeg besøker København. Til tross for at jeg ikke er frokostmenneske går jeg aldri glipp av dagens viktigste måltid på Skt. Petri. Denne gangen fikk jeg et nydelig rom med stor terrasse og badekar, derfor stod jeg tidlig opp, tok meg et bad, tullet meg inn i morgenkåpen og jeg satte meg ut på terrassen for å sjekke mail, før jeg gikk ned til frokosten. En perfekt, stille start på dagen.

I dag reiser jeg tilbake til Danmark, Jylland denne gangen, der jeg skal gjøre en styling. Følg meg på instagram @hviit for snapshots. Ha en super dag!




Rommene har  forskjellige fargepaletter, bått, gult, rødt og grått.
 Jeg fikk sistnevnte, det passet perfekt for meg.




Vakker messing i trappene, deilig Chill-out musikk i heisen. Jeg tok heisen :)



Den største suiten er på hele 92 m2 med en terrasse på ikke mindre enn 63 m2.



Pin It

3 kommentarer:

  1. Hei, er helt enig. Skt. Petri er veldig trevlig hotell og ligger til veldig kunstig omtrent i smørøyet i København. Fine utsikter, trevlige rom, og ikke altfor dyr heller. Har bodd der 2 x, og kan gjerne tenke tilbake neste gang jeg besøker byen!

    SvarSlett
  2. Oh my! YES, PLEASE!
    Lekkert! ♥

    SvarSlett
  3. Herlig!! Jeg skal følge med på din "guide"!!
    Digger København:)

    Annelise:)

    SvarSlett