26.3.13

Etterlysning!

Jeg er på jakt etter unike, spennende og personlige garderobeløsninger, Walk-in som Carrie, smarte løsninger eller en Wow-garderobe som gjør at man mister pusten?  Har du en Ikea løsning, eller har du fått det spesialtilpasset, eller kanskje du rett og slett har en stang hengende fra taket?

Vi legger vekt på at garderoben skal inspirere og ikke være mainstream. Finner jeg dette hos deg, eller noen du kjenner? Send meg bilder og noen linjer til linda@hviit.no. Jeg skal lage en sak om garderober, ikke klærne men hvordan de oppbevares, for et av mine favorittmagasiner. Saken kommer på trykk ganske snart, så det er fint om du bor i Oslo området. Gleder meg til å høre fra DEG!


Har du skoene dine på utstilling?


Orden og system?


Drømmegarderoben?


Stramt og stilig?


Fargekordinert?

Alle bilder fra Pinterest.




Pin It

2 kommentarer:

  1. skulle virkelig ønske at jeg hadde ett helt fantastisk breathtaking walk in closet å vise deg, kanskje en dag ;-) gleder meg til å lese stykket. god påske ønskes deg og dine:-) klem

    SvarSlett
  2. Jeg også! God påske kjære deg!

    SvarSlett