25.1.13

Supersize Strikk

Jeg skulle ønske jeg kunne strikke. Strikke med kjempestore pinner. Jeg er blitt helt forelsket i strikk med tykt garn … og da mener jeg TYKT. Bloggen Little Dandelion er er stor inspirasjons kilde, og der kan du også kjøpe de nydelige pleddene hun lager. 
Er det noen som vet hvor jeg kan kjøpe ordentlig tykt garn og strikkepinner?
 Jeg har jo ikke noe annet å gjøre, så kanskje jeg burde begynne å strikke, he he he.. 




Bilder fra Little Dandelion.


Eller kanskje jeg rett og slett skal kjøpe meg genseren fra MM6 BY MAISON MARTIN MARGIELA








Pin It

9 kommentarer:

  1. Så kul :)

    Ha en flott helg!

    Klem

    SvarSlett
  2. Utrolig stilig! Kanskje du kan prøve å søke på strikkebutikker på nettet, de har ofte litt annerledes garn og sånn:)
    Strikker en del for tiden, går mest i skappelgensere, hehe !

    SvarSlett
  3. Kjempe fint med tykk strikk.
    Garn og pinner får du kjøpt
    på husflid/garnbutikker.Jeg hekler med
    heklenål 9 eller 10,river opp gamle klær
    og sengetøy.Dette kan du lage mye gøy av
    brikker,tepper,matter,ryer,kjeler osv.

    Lykke til med prosjekt,og ha en fin helg!!

    Klem Linda:)

    SvarSlett
  4. Lekkert!!
    Prøv www.pickles.no -shop :)

    Mari

    SvarSlett
  5. Anonym26.1.13

    Åh! :) Jeg digger genseren . .
    Jeg kjøpte noen store strikkepinner på Søstrene Grene som jeg skal prøve ut. Tenker trekk til telysholder og løper! 8)
    God helg til deg og dine.
    Mvh, Heidi
    (heirams@hotmail.com)

    SvarSlett
  6. Oh my - WOW osv... Så utrolig lekker og ikke minst tøft! DIGGER DET! ♥

    God helg..
    Klemmer og smil fra meg

    SvarSlett
  7. Anonym28.1.13

    Elsker chunky strikk..!
    Prøv Polaris garn fra DROPS/Garnstudio (dette får du på Tjorven på Majorstua). Alternativt to tråder Eskimo fra samme produsent. Du strikker et stort pledd på et par kvelder. Strikkepinnene er så tykke som stearinlys :) F.eks. i perlestrikk (annenhver rett og vrang maske). Lillejenta har et slikt pledd hun har med seg overalt, og husbonden har også fått ett i sin egen størrelse - hele familien elsker det.

    Smil. Kristin

    SvarSlett
  8. Nydelig!Som sagt over er det mye flott garn både på garnbutikker og på nett. Men sjekk ut Røslig på pickles.no! Nytt TYKT garn de har fått :)

    SvarSlett
  9. Anonym4.3.14

    For virkelig tykt garn og pinner: www.storemasker.no

    SvarSlett