5.12.12

Gavetips : Bad

Hver år ønsker jeg meg nye håndkler, men ikke i år. Jeg har gått til innkjøp av de myke håndklene til Tine K og det angrer jeg ikke på. Nå har jeg sortert bort alle de som er i 100 ulike nyanser av hviit.

Siden vi har et helt nøytralt bad (enn så lenge, Kari fra Comfort har nemlig andre planer, bare vent å se) har jeg valgt mørke håndkler, kurver i natur og rustikke benker. Det myker opp og gjør hele rommet lunere og mer intimt. Her har jeg satt sammen noen gavetips fra kategorien Bad:

Tine K Home, håndkler og såpe


Tine K Home, såpe, gavesett

Gave pakke fra Tine K med såper eller håndkrem.

Tine K home med Hay, perfekt kombinasjon


PS. Hva synes du om gavetips? Er det nyttig eller bare tull og tøys?





Pin It

10 kommentarer:

  1. Gavetips er gull:)
    Og disse var fine!!

    SvarSlett
  2. Beautitul ideas... love the tinek collection :-)

    SvarSlett
  3. Gavetips er helt topp! Gjerne flere av disse :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Supert! Har masse gode tips! Kanskje jeg stjeler litt fra kundene, de er jo så flinke til å sette sammen varepakken!

      Slett
  4. Liker gavetips! Du kan jo også kalle det ønsketips ;) for oss som synes det er vanskelig å vite hva en skal ønske seg noen ganger :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Hi hi det var en god ide :)

      Slett
  5. helt supert med gavetips!!;)

    SvarSlett
  6. Anonym7.12.12

    Veldig kjekt med gavetips!

    SvarSlett