30.11.12

Skap plass på kjøkkenet

Dette er bilder fra en sak jeg laget for Studio for lenge siden, men så kom jeg over de i akrivet mitt og fikk lyst til å dele de med deg. Her er det oppbevaring både under, over og ved siden, hvitt, praktisk og lekkert.Just yhe way I like it! Siste nummer av Studio er ute nå og flinkeste Sovleig og Ann Helen fra NIB har tatt coverbildet, sjekk det ut! Jeg var på bloggtreffet på Maxbo i går, et eget innlegg om de flotte utstillingene der kommer snart! Dagen i dag er et møtemaraton, og jeg gleder meg til å treffe mine favorittpersoner i løpet av dagen!

Fin fredag! Og husk ønskeliste utfordingen som trekkes på søndag!









Styling Linda Elmin, Foto Birgit Fauske, for Studio.




Pin It

3 kommentarer:

  1. Heia! Stilig kjøkken!
    Det var koselig å se deg igjen i går, skvatt litt da du sa heeeei! Haha, såå fordypet i telefonen vettu ;) Gleder meg til å se bildene dine fra Maxbo!

    Jeg skal få laget meg en ønskeliste til Hviit-utfordringen i helga!

    Ha en herlig fredag!

    Klemmer!

    SvarSlett
  2. Like godt å se deg hvergang. Maxbo treffet var herlig. Jeg skvatt sev jeg da jeg så Ninette Karlsen!

    SvarSlett
  3. Anonym9.12.12

    Fantastisk fin blogg!!! Med maaaange inspirerende bilder:) Bare et lite spørsmål! Hvor er den "vannkaraffelen" på bilde nummer 4 fra? Love it;)

    SvarSlett