14.11.12

Found a present for yourself yet?

Jeg vet at mange av dere allerede er godt i gang med julehandelen, for her koker det om dagen! Veldig gøy at så mange av dere har funnet veien til oss! Gjør oss superhappy! I dag fikk vi inn julesjokoladen, og jeg kan garantere deg at den smaker helt nyyyyydelig (men jeg anbefaler ikke å spise 5 biter til frokost... litt høy på sukker nå merker jeg) Er  ikke dette den perfekte julegaven til den som har alt og ikke ønsker seg noen ting? Og så går den jo Kong Haakon en høy gang, eller hva?

Vi spiller julemusikk på full guffe, spiser enda mer sjokolade, drikker kakao, og pakker ordre. En god dag på jobb. Jeg skal straks ut på styling for våren 2013, men Nina og Franz holder sikkert gang i julestemningen til jeg kommer hjem!




Sjokoladen finner du her.





Pin It

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar