27.10.12

I solveggen

Terrassen ble plutselig så kjedelig og tom da vi tok inn Buddahen for vinteren. En stor grein fra bjørketreet ble løsningen. Franz festet den i husveggen med en skrue så den ikke deiser i gulvet ved neste vindkast. Kanskje jeg skal pynte den med en lysgirlander eller litt juylepynt senere. Akkurat nå synes jeg den er vakker som den er. Resten av bjørken har vi brukt til et DIY prosjekt som kommer på trykk i et magasin i desember.


Terrassen ble plutselig så kjedelig og tom da vi tok inn Buddahen for vinteren.


Saueskinnet kjøpte jeg på jentetur i Krakow i juni. Hee Lounge Stolene står ute litt til.


Den store greinen boret vi rett og slett inn i husveggen slik at den står stødig selv om det skulle blåse litt




Pin It

7 kommentarer:

  1. Så lurt, og enkelt, Smart.

    God helg

    SvarSlett
  2. Smart å feste den slik ;-) digger stolen...
    På tide å starte å skrive ønskeliste til jul kanskje :-)

    Finfin lørdagskveld til deg, Linda.

    SvarSlett
  3. Denne ideen likte jeg utrolig godt, kanskje det blir hermegåsa :-)

    SvarSlett
  4. Nå ble jeg veldig inspirert! Nydelig kombinasjon med treet og Haystolene!!

    SvarSlett
  5. Love this... the white... the skin and the branch... Simple can be so beautiful! Have a nice weekend...

    SvarSlett
  6. Fantastisk!!
    Og så kul effekt med skyggen på veggen:)
    Elsker stolene, og et slikt skinn skulle jeg gjerne hatt noen av:)

    Fin kveld til deg og dine ♥

    SvarSlett
  7. ... this post remind me of the cooler sunny days in the fall back home :)

    SvarSlett