1.10.12

Back from Bologna

Hjemme igjen fra en fantastisk tur til Italia med Comfort. Det ble selvsagt litt shopping også, for Bologna var en inspirerende by på mange måter. Så mange pene mennesker på et sted!


Vi bodde på Una Hotell, midt i byen. Deilig med badekar!


Design Meneghello Paolelli Associati for Fima.
Fima vant prisen for beste stand, veldig fortjent!


Bloggegjengen samlet: Kari, Elin, Lena, Maia, meg og Inger.



 Jeg gjorde noen utrolige vintagekupp på markedet, men de ligger fortsatt i kofferten. 
I bakgrunnen ser du Kari som kjøper en lampe! 

Du kan se flere snapshots på instragram under #bloggogbobler, disse bildene er lånt derfra.

I kveld trekker jeg giveawayen fra Comfort, fortsatt mulighet til å vinne en goodiebag her.



Pin It

3 kommentarer:

  1. Sukk..., for en herlig tur!
    Og så koslig å bli kjent med deg!
    Håper dere hadde en fin tur hjem i går!

    <3

    SvarSlett
  2. Det hadde vi, men jeg savnet deg!

    SvarSlett
  3. Kan tenke meg dere har koooosa dere ja!!
    Og sett mye vakkert i en helt fantastisk by:)

    SvarSlett