9.8.12

Svigermor med stil

Det er ingen tvil om at min mann har fått inn dansk design med morsmelken. Svigermor har en fantastisk stil i sort/hvitt med innslag av grønne nyanser og naturlig tre. Hun er ikke en impulskjøper men har igjennom årene samlet sammen de nydeligste ting. Jeg elsker å rusle rundt hos henne, det gir meg ro men samtidig masse inspirasjon. Garderoben hennes er laget av inventar fra den gangen vi drev klesbutikker. Hun har lært meg å gjøre bruktkupp her i Danmark, men denne gangen får vi dessverre ikke tid til annet innkjøp. Må løpe - svigermor har laget karrysuppe med kylling til kvelds:)




Pin It

5 kommentarer:

  1. Så herlig med en svigermor med "riktige antenner", hahaha:)
    Jeg har en svigermor som elsker lopper jeg, hun kjøper og selger og står gjerne på markedet på Grunerløkka og selger - mange kule skatter og finne hos henne og:)

    KOS dere masse, hørtes goooodt ut med karrysuppe!!

    SvarSlett
  2. Så hyggelig det høres ut.

    SvarSlett
  3. Ser riktig fint ut...mere bilder derfra??:)Danskene er bare herlige...
    fin søndag!

    SvarSlett
    Svar
    1. Biler fra svigermors hjem kommer plutselig i et magasin nær deg :)

      Slett