16.8.12

Neste sommer

Den kommer den også ... sommeren 2013. I dag har jeg stylet en sommersak til neste sommer for Fargerike. Perfekt vær for en photoshoot utendørs. Sol og skyer, akkurat det man ønsker seg. Jeg kan ikke røpe noe ennå, men her er noen snapshots som ikke røper for mye:) Jeg føler at blomstene varer litt lenger når jeg kniper av nesten-visne blomsterhoder og legger i de et fat med sommerminner og litt vann.

På mandag er det ordentlig hverdag igjen, da er det skolestart igjen for våre håpefulle. Enn så lenge lar jeg humla suse... eller i allefall til i morgen, da er det innhetning til en styling for Dagbladet. Mer om det i morgen. Ha en nydelig sommeraften!

PS. Følg meg gjerne på instargram @hviit.
PPS. Bli med på instragram utfordingen vår, les mer her.






Pin It

1 kommentar:

  1. Fin tanke å tenke at sommeren kommer igjen.: )

    Fin sensommerkveld til deg!

    : )

    SvarSlett