7.8.12

Bohem lamp

Nå har vi fått inn de vakre Bohem lampene igjen. Ventelisten var kjempelang, men vi (les han) kastet oss rundt og fikk heldigvis tak i de absolutt siste lampene – Alle får! Du finner både den store og lille lampen her, og vi sender begge som servicepakke. Blogger Elisabeth Heier har hengt sin lampe på soverommet, ble det ikke fint? Hvis du også har fått en Bohem lampe fra hviit i hus, er jeg veldig spent på å se hvordan det ble hjemme hos deg. Send oss bilder til post@hviit.no – jeg gleder meg til å se!

Jeg skal på lansering av Ikea katalogen i dag og gleder meg helt vilt. Følg med på instragram @hviit fra kl 15:) Blogginnlegget kommer litt senere i kveld! Ha en nydelig dag så lenge!








Pin It

2 kommentarer:

  1. Takk for at du deler Linda : )

    Kos deg på lanseringen i dag, skulle gjerne vært der
    men får ikke med meg alt med baby i hus ; )
    Men, vi ses den 17.!

    KLEM

    SvarSlett
    Svar
    1. Selv takk, du tar nydelige bilder! Vi sees det 17. ja.

      Slett